Til Lysefjorden turisthytte
utsikt fra Kjerag
Fottur

Turtips og aktiviteter i Lysebotn

Lysebotn er et utrolig flott sted! Her er det så mektig natur at selv den største kan føle seg ganske liten ved foten av himmelhøye og stupbratte fjell. Med beliggenheten rett ved ferjeleiet, er fargerike Lysefjorden turisthytte et godt utgangspunkt for både korte og lengre turer.

Turtips og aktiviteter i Lysefjorden

Syv flotte turer fra Lysefjorden turisthytte
Kaldahålå og Kongesteinen i Lysebotn, nærturer ved Lysefjorden Turisthytte. Inspirasjon
Publisert: 20. juni 2023

Syv flotte turer fra Lysefjorden turisthytte

Lysefjorden er et fantastisk sted med masse turmuligheter for alle! Under finner du noen av våde anbefalte turer. Detaljer finnes på ut.no. Hvert år arrangerer vi også flere fellesturer, både i området ved Lysefjorden og ellers i området.

Opplev Energiløypa i Lysebotn
Bilder fra fellestur til Kaldahåla og Kongesteinen i Lysebotn. Barnas Turlag, turboklubb, Lysefjorden Turisthytte. Regnvær, sommer, skog. Mari og Oda Nessler Bjørheim sammen med Daniel Malik og Lars Kristian Bjørheim. Inspirasjon
Publisert: 03. oktober 2023

Opplev Energiløypa i Lysebotn

Våre beste tips til å oppleve Lysefjorden rundt
Lysefjorden. Bading. Kaffe. Kaffebål. Utsikt. Fantapytten. Kjartan Aakre på bildet. Inspirasjon
Publisert: 09. juni 2023

Våre beste tips til å oppleve Lysefjorden rundt

Oppdag Kjerag fra Lysefjorden turisthytte
En jente står på et ben på en stein som er kilt fast mellom to fjellsider.

Oppdag Kjerag fra Lysefjorden turisthytte

Unn deg en tre-dagers tur til Lysefjorden turisthytte og se alt du kan ta med deg hjem i minnesekken.

Les videre