Bilde av dobbeltseng som er flott oppredd.

Overnatting på Lysefjorden turisthytte

Lysefjorden turisthytte er et fantastisk sted å være for å oppleve Lysefjorden! Hytta er nylig totalrenovert i alle regnbuens farger og med spektakulær gatekunst. Hele anlegget fremstår nå som en innbydende oase innerst i verdens vakreste fjord.

Publisert: 28. september 2023
DNTs tilbud

Lysefjorden turisthytte er en betjent turisthytte og er åpen mellom mai og oktober, og her bestiller du rom. Her kan du få overnatting på rom med privat dusj og toalett, eller rimeligere overnatting på flersengsrom. Det finnes et rom tilpasset rullestolbrukere, og rom der du kan ha med hunden din. Nydelig tilberedte måltider får du i den trivelige restauranten i hovedbygget. Ta morgenbad i Lysefjorden og la kveldsroen senke seg i den trivelige peisestuen.

Perfekt base for å oppleve Lysefjorden

Lysebotn er et utrolig flott sted! Her er det så mektig natur at selv den største kan føle seg ganske liten ved foten av himmelhøye og stupbratte fjell. Med beliggenhet rett ved ferjeleiet, er fargerike Lysefjorden turisthytte et godt utgangspunkt for både korte og lengre turer. Seerverdighetene ligger på rekke og rad og under får du en rekke gode aktivitetstips for enhver smak og behov. Hytta er og så et godt utgangspunkt for turer til Kjerag og Flørlitrappene 4444, og ligger midtveis på fotturen Lysefjorden Rundt.

Sengetøy er inkludert i prisen

Av hygieniske årsaker er ikke soveposer tillatt på anlegget. Sengetøy er inkludert i prisen.

Hunder er velkomne

Hunder er også velkommen på Lysefjorden turisthytte. Ta kontakt på forhånd for å sjekke om det er ledig plass på rommene hvor det er tillatt med hund. Husk at du må holde hunden din i bånd. Vi tar kr 100,-  per natt for ekstra utvask på hunderommene.

Bli medlem og få rabatt på overnattingen

Er du medlem av DNT får du rabatt på overnattingen og maten på Lysefjorden turisthytte.

Ta gjerne kontakt med oss om du har flere spørsmål angående overnattingstilbudet på Lysefjorden turisthytte:

Telefon: +47  948 26 602
E-post: booking@lysefjordenturisthytte.no

Her bestiller du rom på Lysefjorden turisthytte

Sikre deg et rom som passer din behov her.

Bestill oppholdet ditt her.
Del artikkel: