Til DNT.no forside
Et hytteanlegg som er malt i regnbuens farger. Her ser vi en vegg som det er malt en regnbue på med en rame som gir mat til fuglene.
Lysefjorden turisthytte

Velkommen til Lysefjorden turisthytte

Lysefjorden turisthytte er et fantastisk overnattingssted for alle som ønsker å oppleve Lysefjorden, Ryfylke! Hytta ble totalrenovert i alle regnbuens farger og med spektakulær gatekunst i 2021. Hele anlegget er en innbydende oase innerst i verdens vakreste fjord. Lysefjorden turisthytte er et perfekt utgangspunkt for turer til Kjerag og Flørlitrappene 4444, og ligger midtveis på fotturen Lysefjorden Rundt.

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem
Bestill overnatting
Tilbud til grupper og bedrifter
Bilder fra tur med Klart det går og Smiå til Lysefjorden turisthytte sommeren 2021.
Tilbud til grupper og bedrifter